2013. április 4., csütörtök

38. fejezet

 Hali!
Arra gondoltam, hogy ezt a fejezetet, csak azután hozom, kaptam legalább egy kommentet, de mostmár látom, hogy hiába várok...
Egyébként Boldog Nyulat Mindenkinek! Így késve is...
Jó olvasást! :) xx




*Niall szemszöge

Zayn megadta a haverjai címét, mi pedig elindultunk megkeresni azt az őrült lányt.
Harry iszonyat gyorsan vezetett, az sem érdekelte, ha megbüntetnek, pedig fennáltt a veszélye.


A GPS egy sötét, sikátor szerű helyre navigált minket, aminek már a látványától is izgalom járta át a testem. Na szuper lesz a drogos pasikkal verekedni, hogy esetleg megmentsük a csajt.
Állj már le Niall! Az is lehet, hogy semmi baja és simán hazavisszük! Hát igen, ez elég nevetségesen hangzik, pláne, ha körbenézünk!

 Egyre jobban féltem - és nem a saját helyzetem miatt, hanem, hogy mit csináltak itt a csajjal!?
Már eleve azt sem értem, Zaynnek hogy jutott eszébe meghívni az 'ilyen' haverjait!?
Harry behúzott egy ajtón, ami mögött rögtön egy lépcső vezetett lefele (?)!

Mondanom sem kell, hogy - ha lehet - egy még sötétebb helyen kötöttünk ki.
- Kik vagytok? - jött elénk egy izomagyú, agyontetovált állat.
- Az most mellékes! - hárította Harry.
- Keresünk valakit!  - mondtam gyorsan, ezzel megelőzve a visszakérdezéseket.
- Kit? Neve?
- Anikó.... - ráncolta a szemöldökét Harry.
- Öhm... - rázta a fejét a srác.
- Oké! - fújtam ki a levegőt. - Egy rövid, nagyon rövid virágus ruha van rajta....öhm... Barna, göndör hajú, sötétbarna szemű.
- Van itt ilyen egy pár!- röhögött fel a srác. - Már ha a ruházatát vesszük... - tovább kacarászott, mire Harry automatikusan beljebb rángatott a helységbe.
- Oké...Van itt valami Jake?! - kérdezte Harry.
- Van. - bólintott a srác és elvezetett egy folyosóra. - Az utolsó lesz! - azzal otthagyott minket. Harry mindenféle finomkodás nélkül rontott be a szobába.
A srác elég félreérthetetlen dolgot művelt egy csajjal, amit nem szeretnék részletezni.
- Jake? - köszörülte meg a torkát Harry, mire a srác lemászott a csajról és felkapott magára egy pólót, meg egy gatyát. Hát ez a srác minden, csak nem szégyenlős.
- Mit akarsz? - jött felénk lendületesen.
- A haverod nevét! - lökte oda Harry.
- Melyiket?  - nevetett fel harsányan.
- Azt amelyikkel valószínűleg együtt van az a lány akit mi keresünk! - léptem elé. - Tudod, a tegnapi buliról vele lépett le... több, mint valószínű.
- Oh... Dev... Nem segíthetek, ugyanis az egyik ribi miatt Zayn kirakott!
 Harry keze ökölbe szorult a "ribi" szó hallatán, ugyanis tudjuk, hogy ezzel a jelzővel kit illetett. Én is ideges lettem, de nem mutattam ki. Ezt a putrit elnézve jobban tenné, ha ő is meghúzná magát.
- Címe?
- Miért adnám meg?!
- Azt kérdeztem, hol lakik a srác?! - lépett előre Harry. Tény, hogy ha felemeli a hangját, akkor az elég ijesztő, nem mellesleg, rohadt magas a göndör barátom. Jake-nél is vagy egy fejjel magasabb volt, így a srác meg is hátrált egy lépést.
- Komolyan! - mondtam normál hangnemben, hátha Harry is visszavesz. - Nem a haverodnak akarunk ártani, csak aggódunk a lány miatt!
- Akkor bevallom, hogy fogalmam sincs jelenleg hol dekkol Dev, de szerintem fordított esetben ő sem tudná megmondani, hogy hol az életbe vagyok szombat éjjel, oké?
- Zayn meg tudta mondani hol vagy! - sziszegte Harry. Ideges volt, bár én már kezdtem elveszteni a fonalat. Jake nem mondott semmi bántót. Sőt...eléggé segítőkész is.
- Ja...De én nem tudom hol van Dev. Oké? Nem védeni akarom! Úgyse vernétek meg! - ó hogy miért nem jött velünk Zayn? Ja persze, mert programja van a barátnőjével. Ok!


*Mancsii szemszöge

Egyre jobban kezdtem pánikolni.
Sötét volt és hideg, emellett pedig sehol senki.
Egyszer csak nyílt az ajtó és két erős testalkatú férfi lépett be.


*Niall szemszöge

 Harry idegesen baktatott vissza a kocsija felé. Nehéz volt lépést tartani hosszú lábaival.
Természetesen senki sem tudta megmondani, hogy hol van most ez a Dev, ugyanis ő nem lakik itt. Pontosítok: Ő más putriban foglalatoskodik a nőkkel.
Igen, nem fogok kertelni, ezek bizony nőket futtatnak. Pfuj... Letagadom, hogy itt jártam!

Semmivel sem lettünk okosabbak, így a következő állomás értelem szerűen Perrie lakása, ahol most valószínűleg Zayn is tartózkodik. És nem ráhibáztam?
- Hol lakik ez a Dev? - dobolt az asztalon Harry.
- Inkább... Hol tölti "ragyogó" napjait? - köptem a szavakat szarkasztikusan.
Zayn gondolkozni kezdett, majd az előszoba felé vette az irányt.
Csak értetlenül néztünk rá, mire felkiáltott:
- Na mi lesz, nem mentjük meg a csajt?!
- Zayn, ha még te sem tudod hol van! - rivallt rá Harry.
- Körbejárunk pár helyet!

Egyre jobb... Még egy pár hely, ami - gondolom -, ugyan olyan szutyok, mint az, ahol mi is voltunk. Kezdett a fejembe férkőzni egy gondolat. Mi van ha meglátnak?! Ez nem hagyott nyugodni.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése